finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tester

Kategori: Dagbok

Nu har jag genomfört 2 personlighets tester som sen kommer analyseras av arbetsgivaren också ska vi ha ytterligare ett möte innan dom bestämmer sig vem som får jobbet. Sitter såklart och ältar några av frågorna om och om igen i huvet , och funderar på om jag borde svarat annorlunda beroende på vad exakt dom menade. Men gjort är gjort och där va tidspress och man skulle svara instinktivt sant eller falskt. Jag har gjort liknande tester innan på andra intervjuer men då har det varit i flera timmar för att psyka en totalt. Nästa vecka ska jag träffa dom igen och sen får vi se hur det går, ska försöka att inte nervösa över det för mycket för då blir jag bara så uppstressad att hjärnan låser sig.

Nu känner jag mig lite halvdålig som köpte lussebullar för att peppa inför testerna men jag ville verkligen ha energin på topp i skallen när jag skulle genomföra dom. Det blir väl att träna bort skiten sen. Nu ska jag faktiskt försöka somna tidigt ikväll för att få så mycket sömn som möjligt inför morgondagens långa arbetsdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: