finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tuff helg

Kategori: Dagbok

Oj vad jag är sömnig... Idag bjöd en kund på lite fika och vi satt å pratade en stund, trevligt. Sen åkte jag och köpte en BH, lite alkohol och annat inför helgen. På lördag ska jag till Växjö på hundtävling, och jag ska ha en extra hund med mig som ska va här på prov. Han är från Japan och om han kommer överens med mina andra hanar så är väl tanken att han kanske ska bo kvar här, men det tror jag inte kommer gå. På lördag kväll ska jag på halloweenfest, om jag orkar. Fyfan vad jag kommer vara död efter 6 timmars roadtrip och 4-5 timmars utställning med flera hundra människor som ska snacka tills man kräks. Också ska vi ha en löptik i bilen och två dominanta hanar som inte känner varandra, lyckat!!

Nu måste jag städa undan lite här inför imorgon när kenneln kommer och lämnar vår lilla gäst inför helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: