finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Heeeeeeeelg

Kategori: Dagbok

Shit vad veckan har gått snabbt, precis som förra veckan! Men nu är det göttig helg, och jag ska dödsgotta sönder hela stället. Igår hämtade jag hem en ny soffa (halv soffa) och en tvbänk (låg byrå). Så nu efter alla vändor till soptippen så ska jag bara skruva isär bokyllan, sen är jag ganska klar med min renovering :P. Fick lite smådamp på min lägenhet eftersom jag bor så litet, och har så mycket saker. Men nu känns det som att jag har rensat ut typ hälften och förnyat lite. Visar bild när allt är klart och fint.

Nu lagar jag lite middag och ska se ett nytt avsnitt av vampire diaries =) PEACE

Kanske ska gå på Britney konsert nästa vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: