finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

krasslig

Kategori: Dagbok

Känner mig inte helt bra idag, och stannar hemma från träningen ikväll. Har ont i halsen och känner mig frusen och lite tung i kroppen. Jag har städat hos 2 olika familjer både måndag och tisdag där dom varit hemma SJUKA. Och att dom inte har anständigheten att ringa och ställa in städningen, resulterar i att städerskan = JAG blir smittad! Fy fan vad det känns pissigt, med tanke på att jag förlorar pengar OCH kondition på att sitta hemma och vara sjuk, istället för att jobba och träna. Men vi får se hur jag mår imorgon, ska inte kasta in handduken än. Dricker varm choklad, äter clementiner och vilar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: