finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 45

Kategori: Dagbok

Denna veckan har jag försökt räkna kalorier för att ha koll på ungefär vad jag får i mig och då även se konsekvenserna av det. Har varit svinigt HUNGRIG denna veckan eftersom jag har kämpat med att släpa mig till träningarna. Man ser verkligen mönstret i när jag försöker vara nyttig och sen bara BAM så brister diciplinen och jag äter en massa skit också. Man kan väl lätt konstatera att mitt sockerberoende är tillbaka tyvärr, och att jag har utökat min meny med MER mat och onödigt skräp! Jag ligger långt över mitt kaloribehov denna veckan och måste verkligen rätta till det. Detta tåls att tänka på över helgen och förbättra till nästa vecka!

Lördag  8/10:
frukost 3 ostfrallor med rostbiff, mellanmål stor chailatte espresso house, middag pizza med parmaskinka salami mozzarella och soltorkade tomater, fika smörpopcorn, kvällsmat grapefrukt. Totalt: ca 3200 kcal

Söndag:
frukost Marabou 100 gram + 2 frallor med räkost, mellanmål drickyoghurt, fika 8 små citronmuffins, middag 2 wienerkorvar med keso. Totalt: ca 2200 kcal

Måndag:
frukost drickyoghurt + 6 små muffins, lunch nudlar med räkor och broccoli, mörkt choklad 100 gr, middag kasslergratäng med ris, Kvällsmat musli med mjölk. Träning: thaibox 1 h. Totalt: ca 2100 kcal

Tisdag:
frukost fiberhavregrynsgröt med mjölk + äppelmos, lunch 3 linfröknäckebröd med korv + drickyoghurt, middag kasslergratäng med ris, kvällsmat grahamsscone med smör och korv. Totalt: ca 1700 kcal

Onsdag:
frukost grahamsscone med räkost, lunch kasslergratäng med ris, middag kasslergratäng med ris. Träning: 1 h thaibox. Totalt: ca 1400 kcal

Torsdag:
frukost 3 linfröknäcke med räkost, lunch Big Mac &co + muffin, middag bacon & fetaost sallad, fika Marabou 200 gr + 50cl cola. Totalt: ca 3500 kcal

Fredag:
frukost 2 ostfrallor + snickers, lunch varma koppen + 2 linfröknäcke med leverpastej, middag kycklingfile i gräddsås med potatis, fredagsfika lösgodis. Träning: 1 h thaibox. Totalt: ca 2800 kcal

Dagens vikt:
92,4

Minus från förra veckan: + 0,7 kg

Kvar till delmål 4: 5,4 kg

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Testa äta:

    Frukost: Gröt 1 dl m ägg i ( du kokar gröten med 2dl ca och kläcker i ägget när gröten börjar bli geggig, vispa ordentligt.) Ha 1 msk solrosfrön på gröten.

    Till det 2 dl lättmjölk, blåbär/sylt.

    Mellanmål: 1 ägg med knäckebröd.

    Lunch: Kycklingfile med matig sallad. ( matig sallad är 1/2 avocado, paprika, tomat, salladsblad,olivolja,salt och peppar) och tex. keso

    Mellanmål2: Keso m nötter. En liten skål. Söta med honung. AS GOTT!



    Testa vettja ;)

    2011-10-17 | 15:06:07
    Bloggadress: http://sportjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: