finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Det här kommer bli en bra vecka

Kategori: Dagbok

Måndag och jag känner mig väldigt motiverad att gå ner i vikt! Trotts att jag var superhungrig på jobb och bara hade fått i mig lite yoghurt till frukost så gav jag inte in to my cravings. Jag höll mig tills jag kom hem och åt en rejäl lunch av det jag hade hemma istället. Ska på träning om några timmar. På onsdag jobbar jag också bara halvdag, så då hinner jag till träningen bra. Känns så skönt när jobb och träning inte behöver kännas som ett stressmoment. När man dessutom har 3 hundar så går det inte att åka direkt från jobb till träning. Nu ska jag ut med mina små monster och njuta lite av solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: