finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tråk

Kategori: Dagbok

Har jag världens tråkigaste blogg eller what!?
Förutom att jag är trött i kroppen som vanligt, och är glad att det är fredag imorgon, så har jag inget kul att säga. Jag ska börja rensa ut här hemma, garderob, källare, bokhyllan osv. För jag ska eventuellt få hit lite nya möbler och behöver göra mig av med allt onödigt som jag inte använder. Vad gör man egentligen med en bokhylla i en 1a lixom? Förutom att den tar upp plats!

Mila Kunis (från Book of Eli)

Kommentarer

  • Bea säger:



    Alltså det är från person till person. När jag tränar så somnar jag hur lätt som helst på kvällarna, däremot min pojkvän som behöver typ 2 h på sig haha. Så hur du själv är som person kan jag inte avgöra tyvärr.. :/



    Att äta klockan 21 är ingen fara om du ska sova 22, tänk på att inte äta för mycket bara. Försök att bara äta proteiner efter träningen, tex äggvita, kött mm. Så kommer du bli mätt och automatiskt få extraproteiner som bygger upp dina muskler.



    Ät bara tills du är mätt, eller egentligen tills du inte är hungrig längre. Tänk så vid varje mål, "måste jag verkligen äta en portion till" om du inte är hungrig längre. Det är då bättre att äta resten av maten 2 h senare. På så sätt håller du igång ämnesomrättningen.



    Oj haha kanske skenade iväg lite med svaret, men hoppas att du fick svar på det du ville i alla fall. Kul att du frågade, fråga igen om det var någon som var oklart :) .



    Kram Bea

    2011-10-01 | 17:18:17
    Bloggadress: http://svettlukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: