finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

estocholmo

Kategori: Dagbok

Hej svej mina trogna små älsklings läsare!
Börjar väl tillfriskna lite nu hoppas jag. Hostattackerna avlöser varandra hela nätterna och jag är helt slutkörd och krampad i lungor och rygg. Har inte tid att vara sjuk nästa vecka, har typ dygnet-runt-jobb måndag till torsdag. Ska bland annat till stockholm i två dagar på folkrörelse seminarium.
Annars är det bra med mig och humöret är på topp. Jag har nämligen blivit "lovad" fast anställning nu, slutar antagligen vara vikarie i augusti! Superkul, har inte hunnit smälta det än riktigt =)

Jag känner mig dock fläskig och allmänt otränad, men det är ju sanningen. Jag köpte nya benskydd till thaiboxningen idag för att peppa mig själv att komma igång med träningen igen. Måste vänta tills jag är tillfrisknat men räknar med att börja lite lungt om 1 vecka. Skönt nu när vädret är bra, powerwalka med musik!
Imorgon: vovvekurs
Nu: sängen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: