finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Påsk

Kategori: Dagbok

Glad påsk på er! Har fortfarande väldigt mycket att göra på jobb, men det är kul! Skönt med 4 dagars påskledigt nu så man kan sova ut ordentligt. Besiktigade bilen igår med förhoppningen om att den skulle bli godkänd eftersom jag la rätt mycket pengar på att serva den i julas och lämnade in den hos verkstad häromdagen! Men tyvärr behövs det nya framdäck för att däckmönstret var helt utslitet. Typiskt, blir nog dyrt.

Ikväll kommer brorsan hem från schweiz och hälsar på och stannar i 3 dagar. Idag har jag sovit, tvättat, badat vovvar. Haft lite hemma-spa och tagit hand om mig själv, varit iväg en snabbis för att köpa rakhyvlar, nagellack osv. Håller på att laga god middag, en av mina favoriträtter som innehåller fläskfile, matlagningsgrädde, dijon senap, vitlök, kalvfond, svamp och bacon! *muuuuuums*!

Kan säga att jag för tillfället inte "bantar" ett jävla skit! Jag hade inte klarat av det i nuläget, med jobb och stress och allt som händer privat. Jag får ta tag i det när det har lugnat ner sig lite igen. Jag vägrar må dåligt av att jag inte går ner i vikt, punkt. Man kan inte alltid vara på topp med ALLT. Jag får prioritera några saker i taget annars går jag in i väggen. Ha en skön påsk!


Kommentarer

  • Kim säger:

    bara du mår bra så spelar resten ingen roll. Glöm inte att äta MYCKET protein dock när du är så busy, då orkar du det mycket lättare. Tänk inte vikt, tänk ork :D

    hejjar på dig i solsken OCH oväder!

    2012-04-08 | 22:34:04
    Bloggadress: http://mellowinspiration.blogspot.com
  • Elin säger:

    Har du testat LCHQ? Ingredienserna ovan är ju alla godkända i det och du slipper fundera på hur mycket du äter eller tränar och håller dig hela tiden mätt. Jag tycker det funkar hur bra som helst. :)

    2012-04-19 | 18:19:07
    Bloggadress: http://svartspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här: