finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Dålig dag

Kategori: Dagbok

Har haft en riktigt jävla dålig dag! Mensvärk från helvetet. Blev väckt kl 8 av telefonen på min SOVMORGON. Fick ett dåligt besked och kunde inte somna om. På jobb gjorde jag fel så att jag fick dubbeljobb. Spillde ut min redbull över hela skrivbordet. Fick ytterligare ett dåligt besked. Är helt jävla hormonell och hur mycket jag än försöker vända på dagen så bara känns det värre.
Gick till gymmet ikväll och körde 40 min spinning och 40 min fria vikter. Trodde jag skulle känna mig grymt duktig efteråt. Kom nyss hem och bara gråter rakt ut "utan anledning". Har förmågan att bara se det dåliga när jag är ledsen. Trotts att det faktiskt hänt några bra saker också idag. Hoppas det känns bättre imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: