finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 90

Kategori: Dagbok

Har haft semester denna veckan och det märks ju på matschemat! haha vafan jag har inte lagat någon mat själv?! Från torsdag har jag inte räknat kalorier eftersom jag var i schweiz. Det är skönt att vara hemma igen nu och så fort jag fått i mig frukost blir det gymmet. Har sovit typ 12 timmar inatt. Nu inser jag att här behöver städas och att det snart är dags att återvända till verkligheten ;) Från 93.3 kg till 94.6 på 5 dagar, fifan.
 
Lördag 18/8 (roadtrip): frukost två mackor med ost, lunch kycklingburgare + marsipan, fika glass + läsk
Kalorier: 1330
 
Söndag: frukost 3 frallor + energidryck, fika mjukglass + cola, middag Langos + friterad banan med glass + 2 cola
Kalorier: 1962
 
Måndag: frukost 1 fralla, lunch lasagnette, middag grillade ribs med coleslaw
Kalorier: 1868
 
Tisdag: frukost 2 frallor + delicatoboll, middag cola + kycklingspett
Kalorier: 1648
 
Onsdag: fika cola, middag tre små cheeseburgare
Kalorier: 479
 
Torsdag (schweiz): frukost äpple, lunch kanelbulle + pucko, middag cola + chickybits med pommes
 
Fredag: frukost bagel med sylt, lunch ostfrallor med salami + pepsi, middag fläskfile med kroketter, svamp, sås och sallad, fika chips med dippa + cola
 
Dagens vikt: 94,6 kg
 
Minus från förra v: +1,2 kg
 
Kvar till delmål 3: 4,6
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: