finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

alla hjärtans dag

Kategori: Dagbok

Idag fick jag äntligen flytta in i mitt nya kontorsrum som är typ dubbelt så stort som mitt gamla. Nu känns det skitbra och jag ska köpa nån cool tavla att sätta upp! Det känns som mitt rum, inte som ett lånerum där jag inkräktar på någon annans grejer. Ikväll har jag lagat egen soppa för första gången med morötter, potatis, gul lök, rotselleri, kålrot, palsternacka och persilja. Det blev jättegott faktiskt och absolut något jag kommer prova fler gånger. Det gick ju jättesnabbt också, jag trodde det var värsta projektet att laga egen soppa!
Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag! Puss


Ami James

Kommentarer


Kommentera inlägget här: