finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 62

Kategori: Dagbok

Var nyss ute på en 45 minuters powerwalk avslutat med 15 min blandade övningar knäböj/situps/pushups osv. Som ni kanske ser har jag valt att gå tillbaka till delmål 3 eftersom jag glidit tillbaka över 90 kg. 3 kg känns lite mer uppnåeligt kortsiktigt än 6 kg till delmål 4. Jag satsar först på att nå under 90 helt enkelt, och sen går vi vidare till delmål 4 efter det. Denna veckan har pendlat mellan goda försök att vara hälsosam och att falla tungt för frestelser. Känner mig riktigt fet och hemsk! Ska peppa sönder motivationen hela helgen. Nu ska jag iväg och handla bra mat.

Lördag
4/2: frukost rostmackor, lunch choklad + redbull, middag kycklingfile med balsamsås och pommes, fika godis

Söndag: frukost surdegsbröd och chokladmjölk, fika muffins, middag biff med potatismos och gräddsås

Måndag: frukost bröd, lunch biffar med potatismos och gräddsås, mellanmål mealbar, middag fiskgratäng, kvällsmat yoghurt med paulins superflingor

Tisdag: frukost bröd, lunch rostmackor + yoghurt +redbull , fika kaka, middag ugnsbakad lax med sötpotatis, fika choklad + redbull

Onsdag:
frukost, lunch biffar med sötpotatis och gräddsås, middag banana pancakes med sylt, fika choklad

Torsdag:
frukost bröd, lunch ciabatta med kycklingcurryröra, middag skagenpanna med räkor och ris

Fredag:
frukost yoghurt + bröd, lunch skagenpanna med räkor och ris + cola, fika choklad, middag hamburgare med pommes och cola, fika kakor

Dagens vikt
: 93,3 kg

Minus från förra veckan: 0

Kvar till delmål 3: 3,3 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: