finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

a night out..

Kategori: Dagbok

Igår var jag "äntligen" ute och festade och kom hem kl 5! Jag drack alldeles för mycket och mår inte speciellt goodie just nu. Har mest ont i huvet, tror det beror på att jag rökte nästan ett helt paket cigg, jag som inte ens röker?! Lägg på en flaska champagne, en flaska vodka, och x antal fishermans friend shots. Fyfan. Jag ska aldrig dricka igen.

Jag ska försöka samla tankarna tillräckligt nu för att kunna veckohandla ordentligt inför min första arbetsvecka på mitt nya jobb.... Börjar imorgon och jag börjar nog bli lite nervös nu, mest för att jag ska må illa/va trött fortfarande imorgon, jävligt dålig dag att vara bakis på det här. Men samtidigt kanske det tar bort lite av stressen. Vi får se, wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: