finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

eufori

Kategori: Dagbok

Har fått mycket gjort i helgen... storstädat, rensat garderoben, stortvättat, fixat bilen, handlat, träffat pappa som kom hem från semester nyss, shoppat lite i stan, varit på långpromenad med vovvarna, och planerat veckans mat. Jag mår väldigt BRA, trotts att jag är sjuk så har jag en känsla av lycka, jag känner inget behov av att tröstäta just nu. Jag är mer sugen på vatten och mat, än godis och läsk. Nu när jag har ett jobb där jag träffar människor hela dagarna, och "tvingas" klä mig i privatkläder men ändå försöka se representabel ut så funderar jag mer på utseendet än vad jag innan gjort. På både gott och ont såklart. Är rädd att jag kommer shoppa alldeles för mycket när jag får pengar. Jag vill jättegärna komma igång med träningen igen men vet inte hur jag ska få tid till det. Nu längtar jag till jobb, ska bli kul med en ny vecka full med utmaningar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: