finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

första mötet

Kategori: Dagbok

Ååååh mitt huvud, har varit en lång arbetsdag, kom hem nu närmre halv nio på kvällen utan att ha käkat middag förrän nu (har prioriterat hundrastning och hann inte käka). Fick såklart bli mcdonalds eftersom jag inte hade någon färdig mat att värma upp. Tyvärr blir det så ibland när man inte kan planera i förväg. Mitt huvud känns som det ska sprängas och jag vill bara lägga mig och sova nu. Imorgon blir ännu en lång dag där jag ska köra rätt långt för ett möte och sen tillbaka igen. Det tar så mycket energi också att lära känna alla nya människor och bara försöka hänga med i snacket och försöka imponera på chefen. Jag är inte alls van vid att vara såhär social och min annars så totalt asociala personlighet får anstränga sig rätt rejält. Men det är samtidigt oerhört utvecklande och jag märker hur jag dagligen blir en bättre människa av det här jobbet. Nu ska jag däcka, imorgon ska jag fotas på jobb och jag ska gå upp tidigt och fixa till mig lite extra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: