finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 59

Kategori: Dagbok

Nu när jag börjar komma in i rutinerna så inser jag att jag inte kan äta "middag" både till lunch på jobb och middag hemma på kvällen. Det räcker gott och väl att en av måltiderna är en lättare måltid. Annars kommer jag aldrig kunna hålla vikten eller gå ner. Det suger verkligen när man "tvingas" köpa snabbmat ute för att hinna få i sig något. Men jag ska försöka förbereda mig genom att alltid ha frukt och måltidsersättning med mig i väskan.

Lördag 14/1:
frukost frallor + choklad, middag fläskfilé med potatisgratäng, fika lösgodis

Söndag:
frukost surdegsmacka, lunch surdegsmacka med makrill + oboy, middag fläskfilé med potatisgratäng

Måndag: frukost macka + äpple, lunch potatisgratäng med fläskfilé, mellanmål macka + vindruvor, middag hamburgare + pommes

Tisdag:
frukost vitt bröd, lunch fiberhavregrynsgröt + grov macka, fika kaka, middag färsbiff med paprikasallad och fullkorns couscous, fika redbull, choklad och nötter

Onsdag:
frukost grov macka + redbull, lunch färsbiff med paprikasallad och fullkornscouscous, middag äggmackor, nötter och ost

Torsdag:
frukost banan + redbull, mellanmål macka, lunch färsbiff med paprikasallad och fullkornscouscous, fika kaka och redbull, middag nudlar

Fredag:
frukost surdegsbröd + cola, lunch köttbullebaguette + cola , mellanmål mealbar, middag baconpizza

Dagens vikt: 92,5 kg

Minus från förra v: 0

Kvar till delmål 4: 5,2 kg


B. Bardot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: