finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

third day

Kategori: Dagbok

Dag tre känns ännu bättre, fick vara med på mitt första enhetsmöte (mina kollegor på min avdelning), vi är 3 stycken, plus en assistent också chefen då. Väldigt intressant att få lite inblick i veckorutinerna och fokusera på våra uppgifter djupare. Sen var jag på introduktion på dom andra avdelningarna och fick prata lite närmre med varje kollega där för att få en bättre förståelse för hur jag kan använda kontakterna inom företaget och vem jag vänder mig till med olika frågor och problem. Dom flesta är oerhört trevliga och jag tror jag kommer ha skitkul detta året. Min närmsta kollega har redan föreslagit att vi ska gå ut och luncha ihop och han verkar vara en härlig man som vill stötta mig på rätt väg. Nu ska jag faktiskt försöka koppla av och läsa lite och sen lägga mig tidigt ikväll. Har inte fått sova många timmar senaste dagarna och känner att jag bara behöver relaxa nu. Imorgon ska jag ta tag i den andra delen av mitt arbete (har en cirka 70/30% tjänst fördelat på två olika yrken inom företaget) och det kommer bli ännu rörigare känns det som, att lära sig TVÅ jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: