finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lön

Kategori: Dagbok

Det var löning igår vilket firades med att betala räkningar och betala av lite lån haha! Idag köpte jag lunch ute och det var suuupergott= en nybakad ciabatta med räksallad, ägg, räkor och sallad på ett jättegulligt café. Kan inte fatta att jag redan har jobbat 3 veckor där, men saker och ting börjar falla på plats och det känns att jag kommer igång nu med riktiga uppgifter. På morgonen när klockan ringer så har jag svårt att lokalisera varför den ringer, vilken dag det är, om det verkligen är sant att jag ska gå till ett jobb som jag trivs så bra på!? Och det kallar jag glädje!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: