finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

veterinären

Kategori: Dagbok

Idag började jag dagen med att lämna in en av vovvarna på tandrengöring hos veterinären. Allt gick bra och sen fick han följa med till kontoret en stund. Han var lite groggy efter narkosen men han lyckades charma kollegorna rätt bra ändå ;) Nu får jag softa med mina pengar, har köpt konsertbiljett, dyra skor, 2 nya möbler, anmält till en utställning, betalt böter, och lagt mycket på veterinärkostnad och medicin. Också ska jag ju köpa träningskort! Så kan det gå, när man väntat hela livet på att "ha råd" med saker å ting. Då vill man gärna fixa allt på en gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: