finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bootcamp

Kategori: Dagbok

Nu jävlar säger jag bara. Fy för i helvete vad jag ska SYGA med träningen denna veckan! Jag ska träna så mycket det bara går, och verkligen få igång förbränningen och konditionen. Jag har 1 veckas semester kvar och ska utnyttja den till att gå loss på min stackars kropp. Det blir bootcamp deluxe med intervallträning/löpning, thaiboxning, simning och gym!  =) Sen ska jag bara orka hålla igång någerlunda regelbunden träning under heltidsjobbtider också!
 
Det ska öppna ett 24/7 gym på mitt bostadsområde i slutet av sommaren så det blir perfekt då. Har köpt nya träningskläder och kanske hittat en träningspartner som kan sporra mig! Detta blir nog bra! =) Heja mig! Uppdaterar dagligen med träningen denna veckan!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: