finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

intervaller

Kategori: Dagbok

Var seg som fan efter jobb idag, efter att ha kastat i mig min middag så bara däckade jag på sängen nån timme. Men sen tog jag mig i kragen och TÄNK vad jäkla bra jag skulle känna mig om jag kunde gå och lägga mig ikväll med gott samvete efter en rejäl träning! Så jag körde peppmusik och bara drog på mig träningskläderna. Drog till gymmet och körde 30 min intervaller. Även om det inte är världens grymmaste prestation så hade jag självdiciplinen att göra det och presterade bättre än sist! Ett steg är bättre än inget =)
Om jag är riktigt modig imorgon så släpar jag min slappa röv till thaiboxningen också....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: