finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Stugan

Kategori: Dagbok

Sitter på verandan i stugan efter en lång dag =) Enda stället man kan få sändning på iphone (+internet) om man har lite tur ibland. Var på hundutställning halva dagen men det gick pissigt "som vanligt". Solen har visat sig idag och jag har suttit ute och läst en bok i värmen med vovvarna. Vi har en egen liten inhägnad trädgård med en lama som står och tittar på oss. Några ridläger tjejer hade uppvisning några meter bort, och en hingst rymde från dressyrträning och rev staketet, intressant liv på en hästgård! Naturen här är underbar och jag bara njuter av tystnaden, ingen trafik, bussar, polisutryckningar, gråtande snorungar eller rökande grannar!

När jag kommer hem härifrån har jag ytterligare 1 vecka ledigt, så då har jag bestämt mig för att komma igång med träningen! Förbränna, bygga muskler och få upp kondisen. Får se om det finns nån snygga träningskläder på Ullared =)
Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, upp tidigt igen imorgon för utställning!
hej så länge =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: