finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ledsen

Kategori: Dagbok

Var med om en riktigt jobbig upplevelse igår när jag gick på cellprovstagning på en klinik. Grät i flera timmar, kände mig väldigt förvirrad, frustrerad och skärrad. Var såklart tvungen att jobba 5 timmar på kvällen också och det var inte kul alls, jag var väldigt frånvarande i huvet och kunde knappt låtsas vara trevlig. Fick knappt sovit 5 timmar innan det var dags för en ny arbetsdag och jag var helt gråtfärdig hela dagen. Har döds PMS känslor och bara störtgråter åt minsta lilla grej. Gick hem tidigt från jobb idag eftersom jag jobbat långa dagar hela veckan + förra veckan + söndags. Köpte alvedon, choklad, en blomma till mig själv, och en smörgåstårta som är min favoritmat. Och nu ska jag lägga mig och sova mitt på blanka dagen trotts att det är strålande sol ute....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: