finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

äckel

Kategori: Dagbok

Blööööööööööööööööööööö *spy*, jag har gått upp 5 kg sen jag började på nya jobbet! Det är i snitt 1 kg i månaden. Det är ren lathet, tidsbrist, gotteri och ingen träning! Nu känner mig så sjukt fläskig och vill bara klökas på mig själv!!! Jag är 14 kg från min målvikt, vilket inte alls är omöjligt att nå.

Nu börjar jobbet varva ner rejält och det finns inte längre något som håller mig ifrån träningen! Jag har semester om cirka 1 månad och hela sommaren kommer vara hur död som helst på jobb. Så jag har varje chans i världen nu att gå ner ordentligt! Jag vet själv hur "enkelt" receptet till framgång är, jag har gjort det förr lixom. Nyckelingrediensen är självdiciplin!

Motion: Utnyttja sommarterminen på thaiboxningen till max + powerwalks + simning!
Kost: Undvik sött, vitt bröd och snabbmat!
Handlingsplan: skriv upp allt jag äter i ett block jag har med mig alltid, planera träning + mat 1 vecka i förväg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: