finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

feber

Kategori: Dagbok

Låg hela natten och ömsom frös ihjäl och ömsom svettades av värmeslag. Febern är ett faktum och jag var helt förstörd när jag försökte kräla ur sängen kl 7. Lyckades ramla in på kontoret några timmar senare och tacka gud för ipren! Jag är tyvärr en sån människa som aldrig stannar hemma från skola/jobb när jag är sjuk, sålänge jag kan stå på benen utan att spy!

Kampen med försäkringsbolaget fortsätter men jag har släppt min ångest över det. Jag gör mitt bästa och kommer ta fajten så långt det går. Ikväll ska jag träffa min barndomsvän som är hemma och hälsar på 1 vecka från Nya Zeeland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: