finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

På rätt spår

Kategori: Dagbok

Är äntligen på rätt spår med vikten, hektona rinner saaaakta av när jag tänker (konstant) på vad jag äter. Att hela tiden anpassa vad man äter och tänka flera timmar framåt, hetsa över kolhydrater och socker, känns dock inte heller hållbart i längden eftersom jag egentligen inte tycker smal-maten smakar speciellt gott jämfört med kakor och godis ;) Men jag vet att man vänjer sig och att det går att laga god mat som är bra också!

Jag försöker ignorera min plötsliga förkyldning (?) och hoppas att den försvinner snabbt. På torsdag har vi personaldag, vilket innebär en heldag mot okända äventyr och massa mat, som jag ska försöka behärska. Men det ska bli skitkul och jag hoppas jag är tillräckligt frisk för att delta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: