finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Final touches

Kategori: Dagbok

Då var denna arbetsveckan över, har tagit ledigt fredag för att packa det sista inför flytten. Igår berättade jag för mina kollegor att jag ska opereras och det blev väl ungefär som jag tänkt mig. Nu behandlas jag med silkesvantar och "tycker synd om dig-blickar", och det känns krystat att skoja och prata om normala saker. Det var exakt därför jag väntade med att berätta, jag funkar mycket bättre om jag får låtsas att allt är som vanligt.
 
Imorgon ska jag äntligen köpa en ny dator, en Macbook Pro i5 som jag kan underhålla mig med när jag är sjukskriven. Jag har en massa olästa böcker, och jag ska få en TV att pappa som kan fördriva värsta dötiden. Flytten är planerad med 4-5 personer så allt fixar sig trotts att jag ligger inlagd på sjukhuset. Och jag har 3 olika hundvakter, så allting verkar vara löst. Har gjort adressändring med eftersändning, planerat allt som ska överlämnas på jobb, och nu är det väl bara att få 6 dagar att gå jävligt snabbt. Underhåller mig med att dregla på möbler och inredning.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: