finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

it's time

Kategori: Dagbok

Har lämnat första hunden hos hundvakt, lämnar de andra imorgon. Imorgon är det dags för lite sjukhusbesök och sen ska jag på bio och se Breaking Dawn part 2, om det så är det sista jag gör ;). Tyvärr måste jag fasta inför operationen så det blir inte mycket till födelsedagsfirande. Fyller år på torsdag när jag ska opereras (typiskt). Just nu hoppas jag bara att operationen inte blir inställd! På lördag ska jag flytta men det missar jag ju. Men ska bli skönt när allt är över.
 
Kommer inte hinna blogga mer nu men återkommer när jag är hemma från sjukhuset nästa vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: