finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Klar

Kategori: Dagbok

Vikt före operationen: 91,3 kg 
Vikt efter operationen: 88,5 kg
 
Blev utskriven från sjukhuset igår. Operationen gick bra, de tog bor totalt 4,2 kg tumör inklusive äggstock och äggledare på vänster sida. Det är såklart mycket organ och tarmar som måste lägga sig "rätt" i buken igen och det är inte så skönt! Men inatt kunde jag ligga någon timme på sidan för första gången. Jag får smärtstillande och känner mig bättre för varje dag som går. Drömmer sjuka drömmar av morfinet. Sitter i min nya lägenhet nu och känner mig rätt nöjd faktiskt. Har varit lite strul med nycklar och dåligt med vatten i badrummet annars är jag glad för lägenheten. Längtar tills jag kan få hem hundarna igen, får nog vänta några dagar tills jag mår bra. 
 
Idag har jag lyckats duscha, fått hjälp med att handla hem mat, gått bort och pratat med vaktmästaren och fått bytt lås. Nu får det räcka för idag och jag ska vila lite. Imorgon ska jag ta en promenad i parken om det är fint väder. Känner mig som en pensionär!! Vinglar runt och är snurrig och seg som fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: