finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

mår bättre

Kategori: Dagbok

Börjar känna mig bra nu, det läker och jag har inte ont längre. Idag är första dagen jag varit utan förband. Kan röra mig fritt och har fått tillbaka konditionen. Har fått hem alla 3 hundar och varit på IKEA och Mio och dreglat på inredning. Pappa har målat om vardagsrummet och ska ta hallen i veckan. Beställt en soffa från Wegot som jag nog hämtar hem på onsdag. Får fortfarande inte bära eller lyfta (cykla, bada, träna eller ha sex) så det känns frustrerande som fan att behöva be om hjälp för minsta lilla sak som att handla. När man har flyttat är det ju jättemycket att fixa och dona med och det är svårt att hålla fingrarna borta från lådorna!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: