finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 101

Kategori: Dagbok

Då får vi se vad jag väger efter operationen, det lär ju försvinna något kilo? Jag håller på att packa det sista i köket idag. Imorgon blir det grovstädning och tvätt. Jobbar måndag + tisdag. Onsdag ska jag på några pre-op undersökningar och torsdag är det dags för operationen. På lördagen är det dags för flytt och på söndagen skrivs jag nog ut från sjukhuset. Det känns inte lönt att dokumentera maten kommande vecka, men jag återkommer med vikt när jag är hemma igen. 
 
Lördag 3/11:  frukost frallor + snickers, middag grillklubba och dallassallad, fika lussebullar, godis och pepparkaka
 
Söndag:  frukost frallor, middag pastagratäng, fika godis
 
Måndag: frukost mealbar, lunch pastagratäng, middag grillklubba med dallassallad, kvällsmat pastagratäng
 
Tisdag: frukost banan + macka, lunch kyckling curry med ris, fika pepparkakor, middag pastagratäng
 
Onsdag: frukost drickyoghurt, chokladmjölk, gifflar, middag hamburgare med pommes, fika
choklad
 
Torsdag: frukost macka + banan, lunch pastagratäng, fika kakamiddag spaghetti köttfärsås, fika lussebullar
 
Fredag: frukost frallor + lussebullarmiddag grillspett med pommes, fika godis
 
Dagens vikt: 91,3 kg
 
Minus från förra v: -1,2 kg
 
Kvar till delmål 3: 1,3 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: