finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

3 km

Kategori: Dagbok

Sprang 3 km i parken idag för att försöka förbättra min tid. Trotts att jag sprang hela sträckan utan att sakta ner och gå alls, så knäckte jag knappt mitt rekord från gymmet i lördags med mer än 30 sek... Alla säger att de springer bättre utomhus för att man slipper fokusera på hur tråkigt det är då. Men jag tror jag blir MER peppad på ett löpband för du har siffrorna framför ansiktet HEEELA tiden och du fokuserar bara på att maximera tiden. Och du kan kontrollera med knappar hur fort du springer istället för att gissa! Skumt att jag lyckas bätte på gymmet än i parken.
 
Över till något annat så tittade jag på en större lägenhet ikväll. Jag hade väl hoppats på mer, men positivt är att det är rätt område, rätt hyra och rätt storlek. Standarden i lägenheten kändes sådär, jag hade fått måla om både tak och väggar och köksluckor för att det skulle kännas fräscht. Och med tanke på hur lite möbler jag har just nu så hade jag fått investera i en del nytt för att kunna utnyttja all yta. Hmmmmm.... tankarna snurrar och jag får väl fundera nån dag innan jag bestämmer mig om jag är intresserad av ett byte eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: