finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Good day

Kategori: Dagbok

Idag har varit en bra måndag! Kylan hänger lite i luften och man känner att det är september nu. Fick veta att jag från och med idag är fast anställd på jobb =) Jätteglad för det!!! Och dessutom fick jag svar på en lägenhetsvisning jag var på i helgen, och det verkar som att det kommer gå vägen också! Förhoppningsvis flyttar jag till en dubbelt så stor lägenhet i höst, precis vid mitt jobb!! Ser fram emot det jättemycket! *Hoppas* =)
 
I lördags körde jag bara kondis på gymmet, förbättrade min tid på 3 km med 1 min trotts att jag själv tyckte att jag tog det jättelungt. Sen körde jag 30 min spinning för att varva ner. Har precis ätit hemmagjord grönsakssoppa till middag och tänkte dra till gymmet när den lagt sig lite i magen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: