finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Hemma igen

Kategori: Dagbok

Hemma igen efter 3 dagar i Polen. Helt slut i kastrullen är jag, så fort jag hade ätit lunch och hämtat hem alla hundar så däckade jag i 5 ½ timme och drömde att jag flyttade till en husbåt som hela tiden flöt iväg.
 
Har haft väldigt trevligt på min resa iaf! Mycket god mat, lyxigt hotell och restauranger. Fin stad och mycket intressanta utflykter. Det var 10 grader varmare där dessutom så det var som att åka tillbaka till juli igen, ett skönt avbrott i stressen på jobb faktiskt. Jag är supernöjd och glad att jag fick åka på den här resan helt gratis =) Imorgon har jag tagit ledigt från jobb, ska försöka vila ut ordentligt. Uppdaterar matschema imorgon, har inte vägt mig, vill man veta ens!?? Får kötta sönder på gymmet denna veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: