finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 94

Kategori: Dagbok

Börjar känna mig frisk nu, och lyckades få in två träningspass denna veckan trotts förkylning och kvällsjobb! Det har blivit mycket färdigmat och tårta denna veckan dock. Jag får va nöjd med 3 hekto minus! Sitter här med halvt migrän efter att ha hållt i en heldags konferens som fortsätter imorgon! Nu ska jag lägga mig i sängen och bara varva ner, värma upp mig och läsa en bok så att hjärnan kan koppla bort allt surr. Ha en trevlig helg gott folk.
 
Lördag 15/9: frukost 2 frallor + choklad, fika choklad, middag tikka masala + chokladmjölk
Kalorier: 1619
 
Söndag: frukost 2 frallor + chokladmjölk, fika chokladmjölk + wienerbröd + corny, middag 2 pannkakor med sylt
Kalorier: 1859
 
Måndag: frukost mealbar + äpple, lunch 1 pannkaka med sylt, fika tårta, middag tikka masala med kyckling, kvällsmat gainomax
 Kalorier: 1350
 
Tisdag: frukost mealbar, lunch varm macka, fika tårta, kvällsfika 5 ballerina kex + varm choklad
 Kalorier: 1431
 
Onsdag:  frukost 2 skivor surdegsbrud + äpple, lunch lasagne viktväktarna, fika tårta, middag kräftstjärtar med vitlöksbröd.
Kalorier: 1353
 
Torsdag: frukost mealbar, lunch panerad fisk med potatis, mellanmål kesella med fryst frukt, middag två mackor, tårta
Kalorier: 1612 
 
Fredag:
frukost mealbar, lunch 2 frallor + biskvi, colamiddag ostburgare med pommes
Kalorier: 1597
 
Dagens vikt: 92,7 kg
 
Minus från förra v: -0,3 kg
 
Kvar till delmål 3: 2,7 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: