finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mrs dörrmatta

Kategori: Dagbok

Känns lite bättre med förkylningen idag, känner inte mig hängig, bara lite hostig. Det riktigt kliade i armarna efter 7 träningsfria dagar, och jag va helt enkelt tvungen att dra till gymmet och köra 30 min axlar armar och mage. Hade absolut inte klarat kondis eftersom jag har vätska i lungorna och anfått hostar slem om jag ens försöker gå i en trappa. Kanske va dumt att träna idag men jag ville så gärna få ut lite aggression och känna mig duktig.
 
Måste lära mig att sluta ta skit från folk. Att inte acceptera att bli trampad på som en dörrmatta gång på gång. Varför blir jag ens förvånad längre. Jag borde ha lärt mig vid det här laget. Lita inte på någon. Synd att man ska behöva bli cynisk och skydda sig själv med ett hårt skal för att överleva.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: