finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Healing

Kategori: Dagbok

Satsar rejält på min läkning, tar det lugnt och kollar upp allt som kan få huden att läka bättre. Tar Zink och C-vitamin tillskott, Omega-3, har slutat dricka läsk och dricker bara mjölk och vatten med lime eller citron i. Sitter och käkar blodpudding och morötter och bara ber till gud att såret ska läka snabbare, tänker positiva tankar. Det känns som att det blivit 3-40% mindre på bara 4-5 dagar och svullnaden har lagt sig. Jag vill så gärna börja träna igen och vara tillbaka i min normala kondition. Men jag mår bra, jag känner mig gladare och fokuserar på att bara tänka positivt hela tiden. Vi har fått erbjudande om en gratis hälsoprofilering via jobb och jag skrev direkt upp mig på en tid i juni. Konditionstest, olika blodprover typ kolesterolvärde och hälsofrågor om träning, fritid, kost, tobak, alkohol osv. Ska bli spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: