finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

just like that

Kategori: Dagbok

Känner mig ytterligare någon % bättre idag. Solen skiner och jag har spenderat dagen med en vän och shoppat och pratat. Köpte bland annat lite träningskläder, ett par handskar för tyngdlyftning och några vårskor. Det är alltid kul med lite nya kläder som extra pepp när man ska börja träna igen sen. 
 
Inatt fick jag ett besked som lätt hade kunnat få bägaren att rinna över för mig. Som en kniv i hjärtat. Den gjorde nästan det också, första reaktionen var på gränsen till ett fullständigt nervöst sammanbrott, total panikattack! Men någonstans långt inne i mig så visste jag att jag inte har råd att må sämre just nu. Hade jag låtit det påverka mig så grovt så hade jag aldrig rest mig upp ur sängen igen. Lugnet sköljde över mig och jag bara slutade gråta tvärt. It's just not worth it. Fuck it. Har jag klarat mig förut kommer jag klara mig igen. Världen går inte under, livet går vidare. Min hälsa är viktigare just nu än något annat jävla drama. Det ordnar sig på något sätt. What's ment to be will happen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: