finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

turning a new leaf

Kategori: Dagbok

Kollar på Biggest Loser tills ögonen blöder, blir så himla inspirerad! Suger åt mig av vartenda motivationsord jag hör och försöker ta till mig allt som om det är mig de pratar med. Denna vilovecka har gett mig chansen att hinna känna efter, analysera min situation och fundera på vad jag vill. Sortera bland alla känslor och stanna upp och reflektera över livet lite. 
 
Har insett att jag MÅSTE ändra min inställning om jag ska ta mig framåt. Jag måste ändra min attityd och min självkänsla, vilket såklart är lättare sagt än gjort men jag känner att det är på gång. Jag måste sluta tycka synd om mig själv, sluta se mig själv som ett offer, sluta nedvärdera allt jag gör och uppskatta allt jag har! Om jag inte kan se mitt eget värde, hur ska någon annan kunna det då? 
 
Jag vet exakt vad jag vill ha, men jag kommer inte få det förrän jag själv vågar satsa 100% och släpper mina rädslor och negativa tankar. Jag är förtjänar det och jag kommer få det en vacker dag när jag är redo för det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: