finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

hårdträning

Kategori: Dagbok

Har haft en bra dag. Fått gjort en del på jobb, haft en trevlig dag med fint väder. Min hy börjar redan läka och se bättre ut efter bara någon dag utan läsk, och abstinensen är inte så farlig. Jag känner mig törstig och lite irriterad i mellanåt men det är inte så farligt. Käkade middag på festivalen efter jobb och stack sen till gymmet och sprang. Måste jobba hårdare på långdistans om jag ska klara av att springa milen om 18 dagar. Jag har haft galen träningsvärk i flera dagar efter mitt senaste benpass. Känner att jag verkligen skulle vilja komma under 80 kg i höst. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: