finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I'd say I miss you but I think I'd choke on the words

Kategori: Dagbok

Mycket på jobb just nu, hela förmiddagen var kaos! Jobbar kväll idag också så jag är hemma några timmar nu för att rasta hundar och käka. Gjorde nyss hemmagjord pizza med tonfisk, svamp och lök, trotts att jag var svimfärdigt hungrig. Känns alltid bra när man kan laga något av det man har hemma, istället för att gå och impulsköpa något! Försöker verkligen tänka på hur jag spenderar mina pengar. Det finns ju roligare saker att lägga pengarna på.... Har slutat med läsk och red bull. Har slutat på min pollenmedicin nu och lyckats vänja av mig vid att använda upp 2 nässprayer per vecka (snordyrt, no pun intended)! Har iförsig skaffat mig en liten fetish på blommor men det är ju inget nödvändigt heller! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: