finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 140

Kategori: Dagbok

Blev ingen träning när jag var iväg och det märks väl.
 
Fredag 9/8: frukost gifflar, lunch kycklingsallad, middag köttfärslimpa med potatis och sås, fika kladdkaka med grädde
 
Lördag: frukost rostmackor, lunch grillspett med tzatziki och pommes + cola, fika glass + cola, middag kräftor, räkor, vitlöksbröd, vin, fika chips
 
Söndag: frukost rostmackor + filmjölk med banan, lunch bagel med kyckling, kaka, chailatte, middag kycklingburgare med pommes + cola, fika choklad, kanelbulle
 
Måndag: frukost banan, lunch grovt bröd med leverpastej, middag fullkornsspaghetti med köttfärssås + bröd
 
Tisdag: frukost bröd + kesella citrus, fika lakrits, middag kräftor, vitlöksbröd med hemmagjord guacamole, fika nötter + choklad
(35 min intervaller, 5 min crosstrainer)
 
Onsdag: frukost frallor, middag fullkornsspaghetti med köttfärsås + fralla, fika muffins, kvällsmat smoothie (kvarg, banan, björnbär, granola)
(40 min jogging)
 
Torsdag: frukost kvarg med granola, mellanmål swebar, middag pasta med salami/ricotta/pinjenötter, frozen yoghurt, cola
(1 h överkropp)
 
Fredag: frukost non fat yoghurt med granola, mellanmål swebar, middag kycklingwook wrap med grönsaker, fika godis
(45 min underkropp + 15 min mage)
 
Dagens vikt: 84,3 kg
Från förra v: +1,5 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: