finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 141

Kategori: Dagbok

Började räkna kalorier igen denna veckan. Har nu varit utan läsk 1 vecka och utan red bull i snart 2 veckor. Jag är jävligt sugen på kall läsk men det går väl över. Min hy sjunger HALLELUJA! Har precis varit och tittat på min pappas nya bil och käkat frukost. Nu ska jag dra till gymmet och köra överkropp =)
 
Lördag 17/8: frukost knäcke med 2 ägg + nonfat yoghurt med granola och banan, middag kycklingspett med grönsaker, hummus och pitabröd, efterrätt friterad banan med glass, 1 cider
 
Söndag: frukost kvarg med granola, 2 äggvitor, middag kycklingwook i libabröd med hummus och grönsaker + 1 glas mjölk, efter träning swebar + äppeljuice, kvällsmat digestive utan socker
(40 min intervaller)
Kalorier: 1200
 
Måndag: frukost fiberhavregrynsgröt, mellanmål banan, lunch ärtsoppa med senap + knäcke, mellanmål morötter, middag fläskfile i sås med svamp och potatisgratäng, fika glass, digestive utan socker, swebar
Kalorier: 2200
 
Tisdag: frukost swebar, päron, banan + 2 plommon, lunch fläskfile i sås med svamp och potatisgratäng, mellanmål knäckebröd, middag tunnbrödsrulle med räkor, efter träning swebar
(40 min intervaller + 5 min spinning)
Kalorier: 2000
 
Onsdag: frukost 1 skiva valnötsbröd,1 banan, lunch fläskfile i sås med svamp och potatisgratäng, mellanmål päron, middag subway chicken terriyaki, kvällsmat swebar
(40 min intervaller)
Kalorier: 1700
 
Torsdag: frukost swebar + valnötsbröd, lunch fullkornspastasallad med kyckling, fetaost och soltorkade tomater, mellanmål swebar, middag banan proteinpannkakor med sylt
(Intervaller 40 min, 5 min spinning)
Kalorier: 1300
 
Fredag: frukost macka, mellanmål swebar, lunch banan proteinpannkaka, middag kycklingwrap med hummus och grönsaker, fika godis
(15min jogging, 15 min spinning)
Kalorier: 2700
 
Dagens vikt: 83,8 kg
Från förra v: -0,5 kg
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sugen på läsk? Testa celcius!! Finns verkligen inget godare och som kan ge en sån nytta! Ta innan träning så hjälper Celcius även dig som högre prestation, men också 12% högre förbränning, alltså bränner fler kalorier åt dig! Himla värt att testa,jag älskar att dricka dom innan träning, apelsin & cola är mina favoriter!

    2013-08-31 | 16:54:19

Kommentera inlägget här: