finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

weekend

Kategori: Dagbok

Är hemma nu från en härlig helg på ett slott där en vän bor. Vi hade kräftskiva, var på Titanic utställning i Norrköping, var ute och promenerade i mysiga omgivningar i Söderköping, käkade glass, spelade spel och bara gottade oss =) 
 
  
 
 

Idag var jag på återbesök för mina cellförändringar på livmoderstappen, och de tog 4 vävnadsprover som gjorde ont såklart. Jag fick dessutom se det på en gigantisk tv-skärm hur de knippsade och det blödde, vilket bara gjorde det värre. Även om det är intressant och jag vill veta vad fan de gör i min kropp, så blev jag lite illamående av känslan att se det. Åkte och handlade sen, gick runt helt yr i butiken och kunde knappt tänka klart =(
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: