finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

7th heaven

Kategori: Dagbok

Äntligen är sängen på plats. Säng känns fel att kalla det. Himmelriket är mer rättvis beskrivning! Jag provade precis lägga mig och det var så skönt att jag aldrig ville lämna den! Den är riktigt hög, även för mig som är 183 lång så får jag lixom klättra upp i den. Jag är galet nöjd och kommer sova som en drottning nu! Änligen äntligen äntligen har jag min dubbelsäng som jag "tänkt köpa" nu i ett år! Har redan hittat en tavla på Mio som skulle passa perfekt till sängen! =)
Äntligen en säng som förgyller sovrummet och den fina tapeten som min pappa satte upp förra året!
 
Mitt himmelrike!!!!!
Man ser inte så bra på bilden men gaveln har knappar.
Ska fixa fötter till gaveln så att den kommer upp en bit högre.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: