finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Do my thaaang

Kategori: Dagbok

After worken blev inställd och uppskjuten så jag drog ut på stan på julklappsjakt istället i eftermiddag! Hittar alltid mer klappar till mig själv av någon anledning? ;)
 
Förkyldningen är under kontroll. Förutom snuva och allmän seghet så mår jag bra, så det känns sådär på gränsen att stanna hemma från gymmet eller ej.... Jag har aldrig haft en sån här konstig "lätt förkyldning", varför är jag plötsligt snuvig utan att ha några andra symptom?! Vet inte hur jag ska hantera detta fenomen!!! Fan jag vill ju träna, inte sitta hemma och bara glo hela kvällen. Jag vill tränaaaaaaaaa.
 
Har akut möte imorgon kväll, så det blir mer jobb än tänkt denna veckan. Men det gör inget, kan väl kompensera dom timmarna på fredag eftermiddag istället. Alltid skönt att kunna gå hem tidigt en fredag.
 
Jag har PMS nu men kan informera om att "Femal Balans" hjälper mig oerhört bra (har använt dom prick en månad nu)"! Om det finns flera som har stora problem precis som jag med humörsvängar. De fysiska symptomen kvarstår och jag känner att det är nåt på gång i kroppen. Men det psykiska är så mycket mer lätthanterligt tack vare dessa tabletter. Visst 300 kronor är inte billigt för att bli av med en bieffekt som man får av nåt annat jäkla piller som man ockå betalar för. Men vad fan ska man göra?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: