finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

God Jul

Kategori: Dagbok

Har haft en övermysig helg och träffat mina närmaste vänner, nu ska jag bara njuta av julafton! Igår var jag på stan med familjen, alla hade några ärenden att göra, och sen käkade vi asiatisk buffé. Jag passade på att smita in på MM Sports och köpa body science double rich chocolate whey protein och lite koffeintabletter. Min bror letade efter en ny resväska eftersom hans hade gått sönder, och vi hittade en butik som hade 50% på jättefina resväskor, så vi slog till på varsin allihopa. Vi såg nog jätteroliga ut när vi gick hem genom centrum med varsin stor resväska!
Efter 4 timmars promenad stack jag till gymmet och körde biceps/triceps och bröst. Och sen blev det traditionella uppesittarkvällen med gotter och bingolotto.
 
Nu har jag käkat en rejäl frukost på glutenfri havregrynsgröt och kesella äpple/kanel!! Ska packa in julklapparna nu och dra till gymmet innan det är dags att åka till släkten och äta julmiddag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: