finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

köööör

Kategori: Dagbok

Bloggen har varit lite halvdöd denna veckan eftersom jag varit sjuk och inte tränat. Men nu är jag på bättringsvägen och har kört ett rygg/axel pass med en kompis i eftermiddag, och det kändes hur bra som helst!! Nu är jag taggad igen och hoppas jag slipper fler förkyldningar på ett bra tag. Nu kan jag ta tag i min "nystart" och mitt mål att tappa några kg fett till. Det kommer lägligt nu när jag snart ska vara långledig, och kan köra dubbla pass om jag vill. Har nyss veckohandlat och städat. Nu väntar middagen =)
 
Har sovit dåligt inatt, larmet i lokalen under min lägenhet gick mitt i natten och efter att några grannar trott att det brann inne hos mig så ringde jag securitas. Men det tog 2,5 timme innan någon kom och stängde av det. Lite smått störande. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: