finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Njuter

Kategori: Dagbok

Känner mig svullen efter all mat man klämt i sig under julen. Igår var jag ute några ärenden med brorsan och sen käkade vi hjortstek hemma hos pappa. Jag stack till gymmet och körde rygg medans dom andra vilade. Sen hade vi movienight. Idag måste jag försöka hitta nya jeans, jag har lyckats ta hål på mina favoriter!
Idag har jag vilodag från gymmet och vi har planer på bio ikväll.
Imorgon ska jag till optikern och prova ut glasögon, och sen ska jag köra kick ass benpass på gymmet med en kompis! Man får passa på att utnyttja alla lediga dagar, både ha kul och få saker gjort! =)
 
Hoppas alla haft det mysigt och fått fina klappar? Jag fick bland annat en digitalkamera, en tekokare, Baileys, choklad, mysbyxor, koppar, nån bok och lite annat smått och gott! =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: